benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

1 Ocak 2011 Cumartesi

2011'e MERHABA

koskoca bir yıl daha geçti...çok hareketli ve güzel bir yıldı...bir sürü güzel insan girdi hayatıma, bir sürü değişim yaşadım...geriye dönüp baktığımda boş geçirmedim diyorum...kadışehri'nden birçok şey öğrendim...potansiyellerimi keşfetmemi sağlayan, her daim enerjisinden etkilendiğim, mütevaziliğine özendiğim çok uzaklardan bir dost kazandım...öğrencilerin gözlerinden masumiyetin önemini, merhameti...merhametin hayatımda en çok önem verdiğim değer olduğunu birçok şey...olumsuz şeylerde yaşadım tabi herkes gibi...ama olumsuzlukları sırtıma yük etmedim...buda geçecek diye inandım hep...küçücük bir şeyde umudunu yitiren öğrencime, en çokta bunu öğretmeye çalıştım "bu da geçecek" olumsuzluklar bizi büyütecek, olgunlaştıracak..başkalarının başarılarıyla gurur duydum...bu çok başka bir duygu...öğretmen olmanın en güzel yanı bu belkide...sonra koşulsuz sevgiyi tattım, öğrencilerime de bunu vermeye çalıştım...onlar bilir onları ne kadar çok sevdiğimi...onlar beni büyüttü ben onları sevdim :)...gelişmeme, ilerlememe, kendimi daha çok tanımama yardımcı olan tüm öğrencilerimin çok güzel bir yıl geçirmesini diliyorum. hepsini çok seviyorum...umarım en az benim ki kadar güzel bir hayat geçirirler...umarım hayatın tüm renklerini görebilirler...

Hiç yorum yok: