benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

24 Ekim 2010 Pazar

güzel günler bizi bekler...

kadışehrinde mutlu günler...haftabaşında facebookta geziniyorum....anasayfamda ömer ekincinin bağlantısını gördüm...algıda seçicilik bu olsa gerek anadoluda bir öğretmenin hikayesi...lakin anadolunun herhangi bir yeri değil kadışehri...bağlantıyı okuyorum, okudukça neler hissettiğimi bilemezsiniz...bu metin benden bahsediyor; o öğretmen benim...öğrencilerimin durumunu anlatmak üzere üzülerek sarf ettiğim birkaç söz...onun dilinden dinleyince gerçekten daha bir duygulandım...içimi yakarak söylediğim bir söz onu çok etkilemiş...duyarlılık bu olsa gerek farklı şehirler, farklı hayatlar, farklı beklentiler...ama aynı üzüntüler, aynı hisler...insan olmak böyle birşey işte; ne olursan ol aynı duyguları  yaşayabilmek, hissetmek...öncelikle kendisine burdan içtenlikle teşekkür ediyorum...bize karşı çok hassas ve duyarlı davrandı...tüm duygularımı anlatabilecek kelime yok yada ben bulamıyorum...ben ömer bey'i öğrencilerime tanıttığım sunumuma "hayallerin sınırı yoktur" diye başladım...buna şimdi daha çok inanıyorum...istersek hayallerimize ulaşabiliriz...en azından ben kendi adıma buna inanıyorum ve bir kısmına ulaştım :)...çok tebrik aldım...bu yazı yüzünden...neden tebrik aldığımı tam anlamıyla bilmiyorum ama :) duyarlı bir öğretmen olduğum için mi? ömer ekinciyi tanıma şerefine eriştiğim için mi? yoksa onun dilinden derdimin anlaşılmasından dolayı mı?...bilmiyorum...her neden bilinmez ama haftam çok güzel geçti...hatta küçük çaplı, kısa süreli bir üne kavuştum (en azından kadışehrinde)...çok eğlendim.. kaymakam bey bile tebrik etti beni...evet benim açımdan başarıydı; derdimi duyarlı bir insana tam anlamıyla ifade edebilmek ve destek görmek..öğrencilerimi çok seviyorum; bunu arkalarından da söylüyorum yüzlerinede ...zaten onları ne kadar çok sevdiğimi, onların başarılarının beni nasıl mutlu ettiğini biliyorlar...yapacak çok iş var; güzel günler bizi bekliyor çünkü...ömer ekinci'nin yazısını merak edenler için

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ömer ekinci'nin yazısını okudum. söylediğiniz cümle tüyleri diken diken ediyor ancak yazının akıbetini merak ettim. acaba ömer bey kadışehri'ne geldi mi veya internet üzerinden çocuklarla etkileşime geçtiniz mi? sevgiyle

sınıf defterimden notlar.. dedi ki...

öncelikle yazıyı okuyup yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim...çeşitli sebeplerden dolayı ömer bey kadışehrine gelmedi...ama biz burdayız belki seneye okul açılışına davet ederiz...internet üzerinden etkileşime geçemedik okul donanımımız yeterli değil...dürüst olmak gerekirse geçen sene müdür yardımcılığı yaptığım içinde çok ilgilenemedim öğrencilerle...ama ömer beyle hala iletişimdeyiz...umarım bu sene bişeyler yapabiliriz...zaten gelmiş olsaydı o konuyla ilgili bir yazım mutlaka olurdu:) sevgiler