benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

25 Haziran 2011 Cumartesi

hayat bu işte...


koca bir dönem bitti...zorlu bir sene oldu benim için...malum müdür yardımcılığı yapıyorum...işimden birçok şey öğrendim...ama en çok öğrendiğim şeyse; idarecilik için çok erken...artık "ferhat hocanın yerinde gözüm yok":))...artıları olduğu kadar eksileri de vardı...en kötü yanı öğrencilerden uzak kaldım ve en çokta bu yüzden işimi sevmemeye başladım...şimdilerde okul boş...onlarsız bu şehir hiç güzel değil...bu arada ferhat hocanın yerine vahit hocam görevi devraldı onun yerinde de gözüm yok:)...
bir şeyler değişiyor...herakleitos'un dediği gibi "değişmeyen tek şey değişimin kendisi"...ve ne diyordu "herşey akar"...belkide akan şeyler arasında en acımasızı zaman...içindeyken fark etmediğimiz; ama geriye dönüp baktığımızdan elimizden kayıp giden zaman...hayatında "kendi için hiçbir şey yapmamış"  veya "sadece kendi için bir şeyler  yapmış" bireyler için bu akışın ne kadar huzursuzluk yarattığı ortada...farkında olmadığımız mutsuzlukların, içimizdeki boşlukların temelinde bu var belkide...zıtlıklar barındırıyor yaşam...kendimiz için yaşarken, başkalarına da kendimizden bir şeyler vermek gerekiyor...bu aslında güzel bir alışveriş, çok da keyifli...bu konulara nerden geldiğime değinmek gerekirse (aslında tamda amacım buydu:) bir şarkı dinliyorum manga'dan;
 "Hayat bu işte;
Kanatlanıp gitmek dururken
Dört duvar içinde hapsolursun
Yaşamak için bir neden ararken
Ölmek için bulursun...
"
içinde bulunduğumuz durumu özetliyor gibi...her şey biraz  bakış açısında...bu bir oyun...her anın tadı çıkarılması gereken bir oyun...elbetteki her anı güzel değil...ama her şeyin geçici olduğu da aşikar...sıkıldığımda, üzüldüğümde en çok söylediğim söz "geçecek gökçen"...ve geçiyor da...

not: aslında ben bu yazıya çok keyifli bir şeyler yazmak için başladım...ama satırdan satıra gerçerken değiştim:))...ama genel ruh halim şu; tıklayın:)))

2 yorum:

çalıkuşu dedi ki...

ne kadar güzel, öğretmensiniz ve izlenimlerinizi yazıyorsunuz. inşallah ileride ben de böyle yazabilirim. başarılar:)

sınıf defterimden notlar.. dedi ki...

yorumunuz için çok teşekkür ederim bende sizin blogunu takibe aldım...eminim sizden öğrenebileceğim bişeyler var teşekkür ederim :)