benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

23 Nisan 2010 Cuma

23 nisan coşkusu...

bugün kadışehri bando sesleriyle inledi...malum 23 nisan...bayram coşkusu tüm çocukları sarmış gibiydi...danslar, şiirler, gösteriler...güneşte çocukların şansına tüm güzelliğiyle parladı üzerimizde...bir zamanlar bende çocuktum...her bayram uçan balon alırdı annem...önce balonu aldığımız için mutlu olurdum sonra da uçtuğu için ağlardım...halbuki adı üzerinde uçan balon...23 nisanda ankara'nın semaları uçan balonlarla dolardı...hatta akşam üzeri bile...buralarda ne baloncu ne pamuk şekerci var...ancak çocuk her yerde çocuk işte...hepsi birbirinden güzel, masum...bu arada içimdeki çocuk, uçan balonu olmasa da, herkesten çok hissetti bayram coşkusunu sanırım...hatta sevdiğim bir öğretmene zorla çikolata bile aldırdım...almasaydı ağlar mıydım yine bilmiyorum:)...yine de böyle hissetmek güzel...içimdeki çocuğu kaybetmemek güzel...içinizde ki çocuğun 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı kutlu olsun...

Hiç yorum yok: