benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

24 Nisan 2010 Cumartesi

semaverde çay keyfi...

kadışehrin'de haftasonu...tüm gün evde olmak çok sıkıcı geldi...ufaklıklar da gelmedi bugün ziyaretime...en iyisi kalkıp onları görmek...gittim bahçeye bir şeyler ekmişler şanslıyım ki tam çay saatine gittim...semaverde çay yaptılar bana...ilk defa bu kadar çok çay içtim...öğrencim faik demledi çayları...faik deyince bahsetmek gerek...faik ,içi tertemiz, deli dolu bir delikanlı...biraz hiperaktif...öğretmenliğimin ilk günlerinde tartışmıştık ama bana çok güzel bir şey öğretti bu tartışma; öğrencilerin ne kadar dikkatli olduklarını...faikciğim evinde bir başka...nasıl heyecanlı...beni memnun etmek için elinden geleni yapıyor...tam bir ev sahibi...dönüşte de evime bıraktı...güzel bir gündü...biraz temiz hava almak, temiz insanlarla birlikte olmak gibisi yok...şimdi düşünmeli en son ne zaman temiz hava aldık? en önemlisi de, en son ne zaman insanların temiz yönlerini gördük....ne demişler nasıl bakarsan öyle görürsün...şimdi tüm önyargılardan arınmalı ve insanların sadece güzelliklerini görmeli...

3 yorum:

İhsan dedi ki...

Ön yargıdan kurtulmak insanları yaşayarak öğrenmek felsefeden pek anlamam ama insanların hayat felsefesi bu olmalı :D

gökçen dedi ki...

bunu anlamak için felsefeden anlamak şart değil:) ama güzel tespit..

Adsız dedi ki...

herkeslele iç içesiniz herkese ayak uydurmaya çalışiyorsunuz bence bırakın onlar size ayak uydurmaya çalışsınlar(nafiye)