benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

20 Nisan 2010 Salı

kendine yetebilmek...

biraz zordur  kendine yetebilmek...insan kendine yettiği zaman, mutlu olmak için her şey elindedir...dünyanın en ıssız yerinde de olsa bilir; yaşama tutunmayı, hayattan keyif almayı...biraz bencilce ama en çok sevilmeyi hak eden kendimiz değil miyiz?... kendimizi sevmeye başladığımızda ancak başkalarını da sevebiliriz...kendimizi mutlu ettiğimizde ancak başkalarını da mutlu edebiliriz...tüm bunların yolu kendini tanımaktan ve kendine yetmekten geçiyor...hayat bir şekilde akıyor...bir sürü insan gelip geçiyor hayatımızdan...bize kalan ise yine kendimiz...öyleyse şimdi aynaya bakmalı sevilecek, bizi farklı kılan ne kadar çok özelliğimiz varsa görmeliyiz...her insan değerlidir...ama en çok da kendi için değerlidir insan...şimdi biraz nefes alalım...yeni güne bakalım hayat bizim için ne sürprizler hazırladı acaba?....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam ben nafiye blogunuz hayırlı olsun tek kelime ile harika olmuş

Unknown dedi ki...

HOCAM bn teslime blogunuz gerçekten sizin gibi güzel olmuş birgün sizinle hayattan nasıl zevk alıyorsunuz konuşmak isterim