benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

21 Nisan 2010 Çarşamba

umudun bittiği yer...


ve umut biter içine döner insan...kimsesizdir...tutunacak dalı yoktur...yalnız kalmak ister hep...bir şeyler bitsin ister, tükendikçe tükensin ister...oysa umut hiç biter mi? umudun bittiği yer var mı?...insanoğlunu, var olduğundan beri, umudu ayakta tutmuştur; yeni güne bakma, mutlu olma, aşık olma, zengin olma vs...tüm bu beklentiler sayesinde insan hayata bir şekilde tutunmuştur...hayat bazen insanı yorsa da umutları onu yeniden heveslendirmiştir...umudun bittiği yer yoktur bence...insan tüm umutlarını kaybettiğinde bile ölmeyi umut etmez mi?...
 garip bir tezat ama bir gün ölme umudu ayakta tutmaz mı her şeyini kaybetmiş insanı...insanın varoluşunu ortaya koyduğu en önemli yönü değil midir umutlar...evet bu yazıyı okuyorsun...düşün bakalım neleri umut ediyorsun?...ben şuan bu yazıyı okuduğunu umut ediyorum ve mutlu oluyorum...bu olmasa bile...umudun mutlu etmesi için illaki  gerçekleşmesi gerekmez değil mi?...sadece umut etmek yeterli mutlu olmak için...ben de her insan gibi zaman zaman bitkin, kırgın hissediyorum...umutlarımı bulamıyorum...ama o zaman yaptığım en güzel şey küçük bir çocuğun gözlerine bakmak...orada umutların en safı var  işte...kadışehrin'de iki küçük arkadaşım var; ferhat ve sevda...o kadar güzel ve temizler ki...bazen en sıkıldığım zamanlarda kapımı çalıyorlar...iki küçük yürek...birlikte süngerbob izliyoruz...onlar neyi umut ediyor bilmem ama ben içimdeki çocuğu kaybetmemeyi umut ediyorum...

27 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

hayatta birşeyler yapabilmek ve bunlar için birşeyler yapmak güzel tıpkı sizin yaptınız gibi hocam sizin hayata karşı bu kadar pozitif olmanız çok güzel bende sizin gibi görmek isterim ama sayenizde hayattan ciddi anlamda birşeyler ögreniyorum ... saolun

Adsız dedi ki...

size olan eleştirim sizin sınırlarınız yok yani siz çok iyi oldunuz için sizi bence istismar ediyorlar ve sizi üzüyorlar sizde kendinizi üzüyorsunuz ama ilk günleriniz gibi degilsiniz biraz daha hayır demeye başladınız bence..

gökçen serin dedi ki...

teşekkür ederim eleştiriler ve yorumlar için...bişeyler katabiliyorsam ne mutlu

Adsız dedi ki...

hocam nasılsıınız ben adsız(sema) iki tane daha yorum gönderdim merak etmeyin sizi bol bol rahatsız edecegim ve sizi blogunuzda yanlız bırakmayacagım

Adsız dedi ki...

(sema) ben allah izin verirse elime meslegimi alınca sizin gibi kendime blog yapacagım o zaman tabii sizin yaş kemele erer şaka yapıyorum siz de bana yorum yazarsınız..

Adsız dedi ki...

insan bazen yanlız kalmak ister mesala bu bende bu aralar yogunlaştı ama bir zaman zonra anladımki yanlız kalmak isterrken bile yanlızlıgını paylaşıyor insan yani insan yanlız kaldıgı zaman aslında daha çok insan daha çok paylaşım istiyo.............(sema)

Adsız dedi ki...

tebrik ederim hocam bugün emeginizi karşılıgını ögrencilerinizden aldınız...insan birşeyler için emek sarfedip ve karşılıgını aldıgı zaman mutlu hissediyo...(sema)

Adsız dedi ki...

slm hocam bayad-gıdır yazı yazmıyorsunuz yazılarınızın devamını bekliyoruz....(sema)

Adsız dedi ki...

evet artık kaybedecek birşey kalmadı insanını kendinden başka kaybedecegi kslmsdıgı şeylerin ne önemi varki .Birileri canlarını kaybettikten sonra onun için çözüm olmuş ne önemi varki ...Hep böylemi olacak acılar yaşandıktan sonra merheme ihtiyaç kalmadıktan sonra ne geregi varki ...insan hayatı bu ülkede bu kadar ucuz olmamalı..(sema)

Adsız dedi ki...

19 mayıs tek kelime ile harikaydı tabi sizin bu konuda çok büyük emekleriniz var insan başka hisseder yaptıgı işten büyük ölçüde destek alınca allah hiç bir emegi karşılıksız bırakmaz...

Adsız dedi ki...

eve bugün tahmin ettiginiz gibi canım sıkkındı niye insanlar verdiginiz deger karşısında sevinip aynı degeri vermek yerine şıkmarıp insanı deger vermekten korkutar hale getirirler revamı bu.O yüzden olayları artık akışına bırakacagım... ne olursa olsun bunları söylerken çok üzülsemde bunlar istemedigim gerçeler ve siz iyi olmaya çalıştıkça iyi oldukça ezilip küçük duruma düşürtülüyorsunuz kafanızı agrıttım kusura bakmayın(sema)

Adsız dedi ki...

insanın kimligi degişirmi yada degişmelimi insan kendinden ödün verdigi zaman ne hissetmeli birşeyleri kafaya takmamak bunu hakkaten nasıl başarıyorlar anlamıyorum güzel ama ben o tiplere hem çok özenip hemde bu kadar pervasız olmalarına kızıyorum.Acaba gerçektede ben böylemiyim yani sanki çok istismar ediliyorum sanki bilmiyorum belkide fazla takıntılıyım evet çok fazla takıntılıyım biri bana olumsuz birşey söyleyince içimden kendimi yiyorum çok takıyorum bu anlamda degişmek istiyorum sizce hocam?...(sema)

Adsız dedi ki...

hocam yorumlarıma hiç bir cevap vermiyorsunuz ben size küstüm (insan sevdigine küser (gökçen sein))

Adsız dedi ki...

herşey güzel giderken ufacık birşey olup tüm güzelligi silip atarya aynen öyle bir durum ve bir sorun olunca hep siz gidip durumu düzelmeye gidersinizy ya hakkaten çok sıldım bu durumdan gitmeyecegim artık ...(sema)

Adsız dedi ki...

slm hocam bugün çok kötü birşey yaptım arkadaşımı istemeden çok fena kırdım özüriledim ama konuşmuyor benimle ama haklı (sema)

gökçen dedi ki...

semacım en azından bunun farkında olman güzel...bu konuyu pazartesi hallederiz

Adsız dedi ki...

bir sınıf hata yapar hatasının farkındadır ama hoca herkese küsmelidir yani hatayı yapan herkese kırılmalıdır....

Adsız dedi ki...

herkes hata yapar mühim olan bu hatanın farkında olmaktur ve ortada bir hata varsa ki var hata yapan herkese karşı aynı tepki verilmelidir...

Adsız dedi ki...

kimseye küs değilim...ayrıca herkese tavrım aynıdır...ilhan hariç ve tabi yazılıyı bırakıp kahkaha atanlar dışında...ki onlarında kağıdını aldım...beni yargılarken birazda benim yerime koyarsan kendini daha iyi olur...benim hatam size çok yüz vermek ama yinede kıyamıyorum sözlü notlarınıza bakarsan görürsün hatta bazı arkadaşlarının sınav notlarına...

Adsız dedi ki...

sizi çok iyi anlıyorum yapılanlar hoş degil bu davranışımız adına kızlar olarak özürdileriz ...(sema)

gökçen dedi ki...

semacım ben sizi çok seviyorum...sizde bunu çok iyi biliyorsunuz di mi...tüm olanlar bundan sen tüm bu olanların dışındaydın ama kendin içine dahil oldun sana hiç bir kızgınlığım yoktu yani kimseye bir kızgınlığım yok...benim için hepiniz aynısınız ama hepinizin yeri ayrı:)artık bu konuyu kapatalım...benim beynim olumlu şeyleri hatırlamaya yatkın bunları hatırlamıyorum bile:)

Adsız dedi ki...

evet uzadıkça uzamasın iyi birşey söyleyim bugün çok güzeldiniz mavi buluz çok yakışmış... hocam bizim hakkımızdada özellikle kızlar hakkında yorum yaparmısınız tabi benim yaptıgım yere degil sayfaya (ee artık güzel şeyler döktürürsünüz) şaka yapıyorum gerçekten ne düşünüyorsanız bekliyoruz allaha emanet pazartesi görürşürüz inşallah

Adsız dedi ki...

hocam bizim hakkımızda yorum yapmıssınız ama ben görmek istiyorum sayfanızda ve uzuzn zamandr yazı yazmıyorsunuz bekliyoruz hadi allaha emanet

Adsız dedi ki...

lütfen tam donanımlı bir yorum yapın sayfanızda görmek çok istiyorum

Adsız dedi ki...

slm hocam bugün sizi gördüm gözümdeki rahatsızlık için buraya gelmiştim nasılsınız iyisiniz inşallah evliliginize az kaldı tabi heycan vardır hayırlısı olsun inşallah allaha emanet olun size deger veren ögrencininz

Adsız dedi ki...

ben sema bir önceki yazıyı ben yazdım kendinize iyi davranın allaha emanet olun