benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

19 Mayıs 2010 Çarşamba

19 mayıs hiç bu kadar güzel olmamıştı...

kadışehri  yine bando sesleriyle inledi bugün...malum bu gün gençlik bayramı...çok güzel bir kutlama yaptık...öğrencilerimle birlikte 19 mayıs için gösteri hazırlamıştık...onlar çok heyecanlıydı ben onlardan heyecanlı...benim içinde bir ilk... ilk defa öğretmen olarak bir 19 mayıs etkinliğine katılıyorum...üstelik kendimden birşeyler katarak..ekibim çok iyiydi...ekibim diyince anmak gerek; ilhan, eyüp, ali, kadir, recep...hepsi birbirinden renkli, efendi... ilhan; yaptığı işin en iyisini yapmak istedi...bu da en iyisini yapmak için bizi tetikledi...eyüp; çalışarak bir yerlerde mutlaka yer edinebileceğini gösterdi bana, ali tüm çalışmalar boyunca gülümsemesiyle enerjimizi yüksek tuttu, kadir; ilginç yorumları ile çalışmalara renk kattı, hatta öğrencilerin bazen öğretmenlerden daha anlayışlı olduğunu..recep; bazen kaytardı ama onun içinde zaten doğuştan varmış çok çalışmasına gerek kalmadı...vahit hocam sağolsun bizi yalnız bırakmadı, yaptığı eleştirler bizim göremediğimizi görmesi, tecrübesi bana yine  öğrenecek daha çok şeyin olduğunu hatırlattı...halay grubumuz, aşuk ile maşuk ve diğer gösteriler hepsi çok güzeldi...bunlar çok güzel duygular...tanımlayamıyorum hayatta bilmediğimiz,tanışmadığımız duygular var..bu yüzden yeni günden hiç bir zaman umut kesmemek gerek...elbet bazen canımız sıkılıyor, hayat bazen anlamsızlaşıyor, herşey boş geliyor...ama bunların geçici olduğunu yeni günün yeni renkler taşıdığını aklımızdan çıkarmamalıyız...böylece hayattan daha fazla keyif alabiliri...evet bugün gençlik bayramı...ruhumuzun hep genç kalması dileğiyle

7 yorum:

sinan dedi ki...

bilmiyorum yine oradamisiniz... her ne kadar türkiyenin ortasında da olsa ilçemiz sanki başka bir dünya... her şeyden her hizmetden muaf bir yer bizim yrimiz. gerçi sizin gibi idealist insanlar sayesinde biraz canlansada o guzel ilçemiz yinede değişmsi gerekn çok şey var. bununda siz değerli öğretmenlerimiz yapacak... hayatınızda ve güzel ilçemde başarılar...

sinan mert...kırşehir

sınıf defterimden notlar.. dedi ki...

çok teşekkür ederim yorumunuz için...herşeyden mahrum ama seviyorum burayı...insanları güzel, öğrencilerim güzel...burdayım daha yapacak çok şey olduğunu düşünüyorum çünkü :)

Adsız dedi ki...

bakalım birde biz görelim şu Kadışehri ni az kaldı geliyorummm

gökçen dedi ki...

şuan gelmek için iyi bir zaman değil...sular donmuş..çok soğuk ve bir yabancı için kalacak yeri olmayan...umarım zorluklarla karşılaşmazsınız

Anindayorum.com (Abraham) dedi ki...

süper biryer daha eglenceli yerlerine gitmek isterdim (=

Unknown dedi ki...

mrblar tesaduf buldum burayı bende kadısehrıne atandım zıraat bankasına 15 gune falan gelecegım oraya nasıl bı yer kalmak ıcın ogretmen evınde yer bulabılırmıyım bılgılendırmenız mumkunmudur aceba

sınıf defterimden notlar.. dedi ki...

merhaba size ulaşabilecek bir adres bulamadım..öğretmenevinde kalacak yer bulabilirsiniz fakat şartları çok iyi değil. burda en büyük sorun kalacak yer..bu arada bankadakilere ulaşırsanız size yardımcı olabilirler..bende yardımcı olmaya çalışırım bankadakilere de ulaşmanızı sağlayabilirim...bu arada hayırlı olsun..adresim gokcenserin@gmail.com bu adrese mesaj atarsanız iletişim kurmamız kolaylaşır