benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

13 Mayıs 2010 Perşembe

başkalarının başarılarıyla gurur duymak...

kadışehrinde hareketli günler...19 mayıs yaklaşıyor...okulumuzda hazırlıklar devam  ediyor...öğrencilerim çok keyif alarak çalışıyorlar...bir itirafta bulunmak gerekirse 10 günde oyunumuzun gösteriye yetişmeyeceğini düşünmüştüm oysa onları çok hafife almışım:)...çünkü 2. günün sonunda oyun tam şeklini aldı...açıkcası hem şaşırdım hem gururlandım...bu yüzden heyecanla 19 mayısı bekliyorum...böyle zamanlarda iyi ki bu mesleği yapıyorum diyorum...öğrencilerimin başarısı ama ben onların başarısıyla gururlanıyorum...bu yüzden gelecekten korkmuyorum; başkalarının başarıları beni çok mutlu ediyor çünkü...şunu biliyorum ki mutlu olmak için önce mutlu olmayı istemek gerek...yaşamdaki ince detayları görmek...ya da karşınızdaki insanın gözlerindeki pırıltıları görmek yeterli...çünkü siz hayattaki küçük mutlulukarı görürseniz hayat size büyük mutluluklar sunar...bu birazda benim yaşam felsefem küçük şeylerden mutlu olup büyük mutluluklar istemek...şimdi düşünelim hayattan mutlu olmak için neler istiyoruz? unutmayalım biz istemezsek hayat bize pek cömert davranmaz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bana göre 19 mayısın en güzel gösterisi olacak

gökçen dedi ki...

bencede kesinlikle öyle olacak:)