benim dünyama hoşgeldiniz...

küçük bir ilçede temiz insanların dünyasından haberler...yaşadığım, tanıdığım güzel hayatlardan küçük hikayeler...her insan farklı bir dünyadır...bunu biliyorum her yeni gün yeni bir dünyayla tanışmaya hazırlanıyorum...öğrenecek çok şey var..

:)

:)
öğretmenliğim ilk günleri...

benim dünyama hoşgeldiniz...

hayat garip...tüm ilginçlikleriyle bizi sarıyor...dünyanın en küçük, en ilginç yerinde de olsak her yeni gün bir şeyler öğreniyoruz...hayatın başka bir güzelliği ile karşılaşıyoruz...işte bu da benim dünyam...

11 Mayıs 2010 Salı

bazı insanlar tek renklidir...

kadışehrinde çok kötü günler...dünyada birçok insan var...her biri birbirinden farklı...ama gördüm ki içinde siyahlardan başka birşey taşımayan insanlarda var...o kadar tehlikeliler ki sizin renkli dünyanızı bir anda allak pullak edebiliyorlar...içinizdeki çocuğun canını fena halde yakabiliyorlar...bu kimi zaman amiriniz, kimi zaman psikolojik sorunları olan bir kadın veya onun babası olabiliyor...üzerinde silah taşıyan hiç bir mesleği sevmeyen ben, bu hafta polislerin ne kadar kutsal bir iş yaptıklarını daha iyi anladım...içinde kötülük taşıyan insanlar küçülür, yok olur, kendi hırsları onları boğar...bu tek renkli insanlara üzülüyorum gerçekten...ben hayatı doyasıya yaşarken hırsları onları ufalıyor...ama hala umudum var; insanoğlu iyidir...umarım o insanlar da içlerindeki karanlıktan kurtulur yeniden insan olurlar..insan olmak herkesin harcı değil tabi...bir kere iyi niyet şart..iyi niyet yoksa yılan olup kalırsın ve bu hafta yaşadığım olay gibi "kendi kendini sokarsın" sadece...başımın ucunda bir yılan bu hafta önce beni sonra kendini soktu...ben her gülümseme güzel sanıyordum ama şuan kahkahalar atan bir yılan görünümlü bir kadın ya da kadın görünümlü bir yılan görüyorum...ama bunlar da geçecek bu sinsi insanların renklerimi bozmasına izin vermiyeceğim...evet şimdi etrafa bakmalı tek renkli insanları görüp kendi değerimizin farkına varmalıyız...onlar tüm değerini yitirirken...unutmayalım bizim aşağılarla işimiz yok!...

Hiç yorum yok: